@the gate - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Henk Els - WaarBenJij.nu @the gate - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Henk Els - WaarBenJij.nu

@the gate

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 April 2017 | Duitsland, Düsseldorf

Daar zitten we dan. Krijgen nog mee dat we door Nick uitgelachen zijn via onze familie app. We zijn echt op de 'ElsenHenks' vertrokken.... Gisteren pas echt goed de trolley en rugzak ingepakt. Zie ik al doe touwtjes en denk "dat komt niet goed op die band dus met hulp van Nick al die straps aan elkaar geknoopt. Goed plan, toch? Tot je uit de auto gegooid wordt, je fotorugzak, jas, mapje met papieren, flesjes water EN 'n grote rugzak die je moet slepen want... de draagriemen zitten vastgeknoopt!
Karretjes zaten muurvast dus zo'n 15kg naar binnen gesleept, pfffff.

Uiteindelijk is alles soepeltjes goed gekomen en benut ik nu de WiFi van airberlin (heeft die ook weer reclame) voor deze aftrap van onze trip.
We zien dat onze dubbeldekker vliegtuig van Emirates volgeladen wordt met wel 200 stewardessen (volgens Henk) dus wij zitten goed straks!

Groetjes Els en Henk!

• 01 April 2017 - 19:01

John Van Vreeswijk:

Heey jullie twee.
    Er waren dus wat startproblemen. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Gelukkig hoeven jullie verder nikt te tillen lees ik. Een mega dubbeldekker met wel 200 stewardessen om jullie te begeleiden. Dat gaat zeker lukken. Geniet van deze vliegtrip. We horen graag.
    Knuff

• 01 April 2017 - 21:18

Willeke:

Had niet anders verwacht van je. Hahahahaha

• 01 April 2017 - 21:21

Liz:

Lieve mam, wil je asjeblieft een goed nederlands kloppend en samenhangend verhaal schrijven? Als ik dit lees snap ik er maar weinig van ;-)

• 04 April 2017 - 21:15

Esther:

Altijd blijven lachen Bassie. Echt Henk verhaal dus. Emirates goed bevallen, luxe he? Ik zie Els al kicken op alle buitenboord camera's. Wel effe een selfie met de gesluierde stewardessen nemen Els! Ben ook benieuwd hoe de bling bling van Dubai airport een indruk bij jullie achterlaat. Nou ja, een hele fijne tijd gewenst, vooral ook met je papa. Liefs uit Zutphen

• 07 April 2017 - 11:01

Sonja:

Hmmmm, dus toch niet zo slim. Wie heeft jullie gezegd dat backpacken makkelijk is.