Kangoeroes en meer - Reisverslag uit Telfer, Australië van Henk Els - WaarBenJij.nu Kangoeroes en meer - Reisverslag uit Telfer, Australië van Henk Els - WaarBenJij.nu

Kangoeroes en meer

Blijf op de hoogte en volg Henk

11 April 2017 | Australië, Telfer

Vandaag beland in Halls Gap. Werkelijk te bezien als het achterland van leunen. 613 inwoners approx. Wat betekent dat het volk nog te lui is om te tellen. Maar t wordt Pasen. De camping hollidays. Dat houdt in dat het gat overspoeld wordt met duizenden toeristen die willen camperen. Els had dat wat anders ingeschat. Daarom hoorden we bij het inchecken bij de beoogde camping dat twee nachten nog ging maar daarna zat alles volgeboekt. Tuurlijk deed het meisje nog haar best bij andere campings, maar nee. Dan maar de Township in. Ook daar werden we niet veel blijer. Uiteindelijk op goed geluk wilde één van die 613 mensen ons wel helpen. Moesten we wel drie nachten boeken. Dat maar gedaan. Duidelijk meer gerust een komkommer gekocht voor omgerekend €2.50 en 6 blikjes bier voor €9,50. Terug naar de camping. Daar eindelijk kunnen genieten van n zonnetje en kangoeroes die speelden op t gras. Nog wat later hebben we een kangoeroe kunnen isoleren van de groep en hem/haar kunnen forceren wat leuk te doen ten behoeve van onze vakantieherinneringen. Els helemaal blij.
Morgen gaan we enge dingen doen, zoals hoog klimmen en over rotswanden hangen. Ik hoop dat ik jullie hierover kan berichten. Voor nu is t over en sluiten.

  • 11 April 2017 - 12:34

    Jolanda:

    Is wel allemaal op eigen risico!!! Probeer niet op elkaar zoveel indruk te maken. Ik weet hoe hoog het is. Els nog geen zin om lid te worden van de big4 campings. Daar valt volgens mij deze ook onder. Dan kun je op deze boeken voor de volgende tig-km verder op. Kijk maar even op de site hoe het werkt. Er zijn al veel paden geplaveid, vond ik de eerste keer mooier. Maar nu kunnne er op sommige plekken ook rolstoelen komen. Halls Gap ik vraag me af of ze er ook echt wonen of juist nog minder in het hoogseizoen. Tip: Achter de camping is een weide (als het nog niet bebouwd is inmiddels) waar 's ochtends vroeg ook kangaroes zitten. Ziet er wat beter uit dan in t dorpje zelf.

  • 11 April 2017 - 14:59

    Sonja:

    Spannend!!! Voorzichtig, want ik wil wel graag lezen hoe het is gegaan. goeie combi ..... komkommer en bier....

  • 12 April 2017 - 09:22

    John Van Vreeswijk:

    Zo een groot land en dan beland je in de achtertuin van leunen? Oh ja op z'n Engels is dat Halls Gap. Ik heb de foto gezien van Els met Skippy. Mega leuk natuurlijk. Morgen dus grenzen verleggen of gewoon de toerist uithangen. Hmmm ik zou kiezen voor het laatste. have fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Telfer

Henk

Actief sinds 31 Maart 2017
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 89748

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 05 Mei 2017

Heb getwijfeld over Belgie

Landen bezocht: